Na pierwszy rok studiów drugiego stopnia zostają przyjęte osoby, które w wymaganym czasie zarejestrują się serwisie rekrutacyjnym, przejdą pomyślnie postępowanie kwalifikacyjne i dostarczą komplet wymaganych dokumentów.

Rekrutacja odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną na portalu www.rekrutacja.uni.lodz.pl

telefon

 

•     bez kolejek i papierowych formularzy


•     rejestrujesz się i aktywujesz własny profil


•     zyskujesz czas i dostęp do informacji

 

telefon

Po pierwsze

Zarejestruj się w systemie elektronicznej rekrutacji i wypełnij formularz rekrutacyjny.

WIĘCEJ

Po drugie

Wprowadź wyniki egzaminu maturalnego ze swojego świadectwa.

WIĘCEJ

Po trzecie

Zeskanuj zdjęcie i wgrasz je do systemu elektronicznej rekrutacji.

WIĘCEJ

Po czwarte

Wnieś opłatę rekrutacyjną i przyporządkuj ją do kierunku Finanse i Biznes Międzynarodowy.

WIĘCEJ

Po piąte

Po zakwalifikowaniu na studia złóż wymagane dokumenty w miejscu i terminie wskazanym w systemie elektronicznej rekrutacji.

WIĘCEJ

Gratulacje

Odbierz decyzję o przyjęciu na prestiżowe studia Finanse i Biznes Międzynarodowy.

WIĘCEJ

WAŻNE TERMINY:

Ostatni dzień rejestracji.

Ostatni dzień wnoszenia opłaty rekrutacyjnej.

Ostatni dzień przydziału opłaty rekrutacyjnej do kierunku.

Ostatni dzień na wprowadzanie wyników.

Ogłoszenie wyników kwalifikacji.

Termin składania dokumentów.

Ostatni dzień oczekiwania na dokumenty wysłane pocztą.

Ostateczny termin ogłoszenia informacji o przyjęciu.

WYMAGANE DOKUMENTY:

Wydrukowany z systemu elektronicznej rekrutacji i podpisany przez kandydata

Wymagana jest kserokopia świadectwa dojrzałości poświadczona przez Uniwersytet Łódzki lub Wydziałową Komisję Rekrutacyjną w trakcie składania dokumentów. Oryginał świadectwa dojrzałości wydany przez Okręgową Komisję Egzaminacyjną należy przedstawić do wglądu komisji rekrutacyjnej w trakcie składania dokumentów.

Jedno zdjęcie, które musi spełniać wymagania stosowane przy wydawaniu dowodów osobistych. Dodatkowo fotografię w wersji elektronicznej należy przesłać do systemu rekrutacji.